best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

مشخصات بلاگ
best

دوستی گفت: من مسئول آنچه می‌گویم هستم نه آنچه شما برداشت می‌کنید!
و من می‌گویم:
خدا را شکر که اینها فقط نوشته‌اند!
[نه خاطره!]
بدانید،
الفاظ از آنچه بر مانیتور شما نقش بسته دروغترند!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

آرزوی گمشده

جمعه, ۲۱ مهر ۱۳۹۱، ۱۱:۴۵ ق.ظ

 

ای روی تو ماه عالم آرای همه      وصل تو شب و روز تمنای همه

    گر با دگران به ز منی وای به من      ور با همه کس همچو منی وای همه

 

ابوسعید ابوالخیر

 

ای آرزوی گمشده مهمان کیستی     درد منی بگو که درمان کیستی     

دامان من ز اشک ندامت پرآتش است     ای نو گل شکفته به دامان کیستی    

من همنشین درد و غم و رنج و حسرتم      ای آرزوی گمشده مهمان کیستی          

ای آرزوی گمشده مهمان کیستی؟؟؟؟؟

 

عماد خراسانی

 

 

نگرفته هنوز برگ عیشی افسوس بهار من خزان شد

آن نیم نفس که با تو بودم سرمایه ی عمر جاودان شد

 

 

  • best