best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

مشخصات بلاگ
best

دوستی گفت: من مسئول آنچه می‌گویم هستم نه آنچه شما برداشت می‌کنید!
و من می‌گویم:
خدا را شکر که اینها فقط نوشته‌اند!
[نه خاطره!]
بدانید،
الفاظ از آنچه بر مانیتور شما نقش بسته دروغترند!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

جنگ عشق

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

وقتی دلت برای کسی تنگ مـــــی شود

انگار بین عقل و دلت جنگ مــــی شود

 

گاهی دلم برای تو تنگ مـــــــــــی شود

عقلم بازیچه ی صد آهنگ مـــــــی شود

 

گاهــــــی ز دور دست صدا می کند مرا

تا می رویم به سویش آهنگ مـــــی شود

 

گاهـــــــــی تمام عمر به پایش نشسته ام

عقلی که مرا  به پا سنگ مـــــــــی شود

 

گاهی سلامَت مدهوش مـــــــــی کند مرا

گویی که دل گرفتار نوای چنگ می شود

 

گاهــــــــــــی عبور کرده ام از دلم ولی

اینبارعقل برایش دل تنگ مـــــــی شود

 

گاهی به خنده مهمان مــــــــی کنی مرا

عقلم دوباره گیج این نیرنگ مــــی شود

 

گاهـــــــــی به پرده به پوشم دیده از نگار

اینبار دیده نگار برایم دلتنگ مـــــی شود

 

گاهی مرا به بوسه مهمان می کنی و باز

سرخی لب از خجالتم  پر رنگ می شود

 

گاهی دوباره به غمزه می بری تو هوش

وقتی که عقل و دلم همرنگ مـــــی شود

 

گاهــــــی کمان بدست دل می بری ز من

این دل اسیر گیسوی شب رنگ می شود

 

گاهــــــی ز دست دلم خسته می شوم ولی

اینبارعقل با دل ضد تو هماهنگ می شود

 

گاهـــــــــــــــی فقط قدمی دوری از من و

باز این قدم برایم فرسنگ مــــــــــی شود

 

گاهی به جاده دوباره خیره می شوم ولی

کم کم امید وصل تو کم رنگ مـــی شود

 

ای دل دلت را به دریا بزن بــــــــــــــرو

از این جدایی عاشقت دلتنگ مــــی شود

 

ای عقل به سر عقــــــــل بیــــــــــا بـدان

این عشق دوباره برایت ننگ مـــــی شود

 

وقتی دلت برای کسی تنگ مــــــــی شود

انگار بین عقل و دلت جنگ مــــــی شود