best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

مشخصات بلاگ
best

دوستی گفت: من مسئول آنچه می‌گویم هستم نه آنچه شما برداشت می‌کنید!
و من می‌گویم:
خدا را شکر که اینها فقط نوشته‌اند!
[نه خاطره!]
بدانید،
الفاظ از آنچه بر مانیتور شما نقش بسته دروغترند!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

جان جانان

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۱:۴۰ ب.ظ

«تو را جانم صــــــــــــــــدا کردم
ولیکن برتر از جانـــــــــــــــــی»

به چشمت، خیره می گشتــــــــــم
پس پرده، به پنهانــــــــــــــــــــی


که چشمت، چشمه ی درد اســـت
ولیکن باز درمانــــــــــــــــــــــی


و من مغــــــــــــــروق در دردم
از آن مژگان طولانــــــــــــــــی


لبت سرخ و تماشایـــــــــــــــــی
و چشمــــــــــــــــــــم ابر بارانی


منــــــــــــــــم یعقوب و دورم از
نگین سرخ کنعانــــــــــــــــــــی


بگفتم با خودم شایــــــــــــــــــــد
سر خامــــــــــی و نادانــــــــــی


فراموشـــــــــــــــــــــی کنم پیشه
از این هجران طولانـــــــــــــــی


در آن کوشیــــــــــدم و آخــــــــر
چه شد حاصل، پشیمانی پریشانی


کــــــه این احوال مجنــــون است
و من مجنــــــــــون ایرانـــــــــی


من عاشق بــــــــودم و هستــــــم
در این احوال روحـــــــــــــــانی


تو کعبه بودی و واجـــــــــــــــب
منم عاشق و قربانـــــــــــــــــــی


تو را جــانـــــان صــــــدا کردم
تو جـــــــان جــــــان جانانــــــی

دی ماه 1399

  • best