best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

مشخصات بلاگ
best

دوستی گفت: من مسئول آنچه می‌گویم هستم نه آنچه شما برداشت می‌کنید!
و من می‌گویم:
خدا را شکر که اینها فقط نوشته‌اند!
[نه خاطره!]
بدانید،
الفاظ از آنچه بر مانیتور شما نقش بسته دروغترند!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

دوستت دارم

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

از "دالِ" دل نوشتم و بی دل شـــــــــدم، همی

"واوِ" وقوعِ عشقـــــــــــی که آتش زدم، همی

 

"سینِ" سکــــــــوتِ کر کنندهِ تکرارِ لحظه ها

"تا" ی تو ای بت شکنِ سکـــــــــوتِ سایه ها

 

"تا" ی تو ای همان شعله های عشـــــــــــــق

"دالِ" دلم که سوختــــــــــــــــه، به داغِ عشق

 

آری "الف"، آغاز عشق از نگاهِ توســـــــــت

هی "را" به را سربازِ دلم، در سپاهِ توســــت

 

"میمِ" منی که کیشم و ماتــــــــــــم از نگاهِ تو

از صفحهِ روزگار نیستــــم و پاکم از نگاهِ تو

 

هی حرف به حرف نوشتـــم از احساسِ قلبیم

یعنی که "دوستت دارم" من همان بِستِ قبلیم

 

+