best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

مشخصات بلاگ
best

دوستی گفت: من مسئول آنچه می‌گویم هستم نه آنچه شما برداشت می‌کنید!
و من می‌گویم:
خدا را شکر که اینها فقط نوشته‌اند!
[نه خاطره!]
بدانید،
الفاظ از آنچه بر مانیتور شما نقش بسته دروغترند!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

تو بمان

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۹ ب.ظ

تو بمان 

بی تو آنقدر دل تنگ می شود که

مجال نفس کشیدن نمی دهد

 

بی تو

سینه آنقدر سنگین می شود که

یارای نفس کشیدن ندارد

 

تو بمان

تنها با تو نفس می کشم

قلبم با حضور تو می تپد

 

چون بروی

نفس از سینه و

تپش از قلب می رود

اشک دیده روان و

خواب شب می رود

 

دلتنگی مفهوم پیچیده ایست

کلمات از بیان آن عاجزند

 

تو بمان

شکوفه بهار 

برف زمستان با من

 

تو بمان

لایق ترین لایق ها

 

تو بمان

بی تو

شب بی ستاره

ماه بی مهتاب است

 

تو بمان

 

فقط تو بمان

تو تمام دنیای منی

با رفتنت دنیایم را تمام نکن

 

تو بمان

صدای جیرجیرک و

آواز گنجشکان با من

 

تو بمان

فقط تو بمان

 

دوستت دارم

  • best