best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

مشخصات بلاگ
best

دوستی گفت: من مسئول آنچه می‌گویم هستم نه آنچه شما برداشت می‌کنید!
و من می‌گویم:
خدا را شکر که اینها فقط نوشته‌اند!
[نه خاطره!]
بدانید،
الفاظ از آنچه بر مانیتور شما نقش بسته دروغترند!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مرگ عشق

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۱ ب.ظ

 

بدان، فراموش کردنت

 

خاموش شدن چراغ یادت در دلم

 

برای من

 

مرگ است

 

مرگ

 

اما روزی تو فراموش خواهم کرد

 

آن روز

 

روزیست که احساس در دلم مرده

 

روزی تو را فراموش خواهم کرد

 

آن روز

 

روز مرگ دلم خواهد بود

 

بدان و به خاطر بسپار

 

زمانی می رسد 

 

دیگر بار دلم را خواهی دید

 

دلی که هیچ احساسی ندارد

 

و در آن روز 

 

مرا سنگدلی بی پروا خواهی یافت

 

تکه سنگی بی احساس

 

با خنده هایی بی روح

 

و چشمانی خشکیده

 

این حال و روز من خواهد بود

 

بعد از تو

 

احساست میرود ودلم میمیرد

 

نمی دانم

 

شاید حق با توست

 

شاید تکه گوشت در سینه ام اضافه است

 

و باید سنگ شود

 

پس مزاحمت نمی شوم

 

برو

 

دلم بی تو سنگ می شود

 

دوستت دارم

 

  • best