best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

best

دلنوشته (نوشته های دل از دل)

مشخصات بلاگ
best

دوستی گفت: من مسئول آنچه می‌گویم هستم نه آنچه شما برداشت می‌کنید!
و من می‌گویم:
خدا را شکر که اینها فقط نوشته‌اند!
[نه خاطره!]
بدانید،
الفاظ از آنچه بر مانیتور شما نقش بسته دروغترند!

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

مجنون لیلی

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ

عشق. عاشق.معشوق

عشق عاشق به معشوق

عاشق عشق به معشوق

معشوق . عشق عاشق

عشق عشق معشوق. عاشق

عاشق  . معشوق عشق و معشوق . عاشق عشق

معشوق معشوق. عاشق

عاشق عاشق . معشوق

شمارش لحظات دلتنگیم سخت است. لحظه های غفلتم از یاد تو را میشمارم

صفر . صفر

تو همیشه در خاطر منی

بی آنکه در خاطرت باشم

نمی دانم هجر عشق است یا بازی روزگار

نمی خواهم باعث آذردگی خاطرت شوم

گناه معشوق چیست که عاشق مجنون وار دوستش دارد

شاید روزی معشوق دلتنگ اذیت های عاشق شود

شاید

اما مجنون غم جهان را  به جان می خرد و راضی به اندکی آزار معشوق نمی شود

می دانید

سخت تر از ناز معشوق چیست

نیاز رقیب

رقیب قدیمی و کهنه

رقیبی با فاصله کمتر

بگذریم

گفتم مجنون اما نگفتم چگونه

عاشق معشوق . مجنون معشوق شده

مجنون لیلی . لیلی معشوق شده

مجنون بی لیلی سر به بیابان می گذارد

بیابان تنهایی

مجنون سکوت میکند

درد سکوت از درد هجر بیشتر است

عاشق برزگ شد

عاشق بینا شد

عاشق عاقل شد

عقل آمد

عشق رفت عاشق بی عشق مجنون شد

عقل آمد جنون آمد

عاشق عاقل

مجنون شد

اما بی لیلی

لیلی عاشق نمی خواهد

لیلی مجنون نمی خواهد

اما مجنون لیلی می خواهد

مجنون جنون لیلی

لیلی . جنون مجنون

جنون . عشق مجنون

لیلی . معشوق مجنون

عشق . جنون شده

مجنون تو را می خواهد  . لیلی

بیا نرو 

بمان نرو

لیلی گفت سکوت

مجنون و سکوت

مجنون و غم

مجنون و درد

مجنون و جنون

عشق مجنون . لیلی

لیلی مجنون . معشوق

عاشق معشوق . من

معشوق عاشق . تو

من بی تو . مجنون

عاشق بی تو . مجنون

تنهاییم نگذار

لیلی سکوت خواست

عاشق مجنون است

دوستت دارم

اما دوباره

لیلی سکوت خواست مجنون سکوت کرد

به امید روزی که معشوق

یعنی تو ای بهار زندگی

سکوت مجنون را بشکنی

سکوت مجنون را پیر می کند

سکوت را بشکن

بگو

دوستت دارم

بگو

 

 

 

 

 

  • best